Küsimused ja vastused Aktiva Windows-versiooni kasutamisel
- Mida teha, kui tekst arvuti ekraanil on nii väike, et seda on raske lugeda. (Aktiva Windows-versioon)
- Kui maksuametis olev maksuvõlgade saldo ei ühti Aktivas olevate saldodega, siis mida ma pean tegema? (Aktiva Windows-versioon)
- Mida teha, kui laoseisus on kauba kogus null, aga rahaline jääk on olemas? (Aktiva Windows-versioon)
- Kuidas teha laokaubale kreeditarvet? (Aktiva Windows-versioon)
- Kui mulle tundub, et käibedeklaratsioonil on käibemaks või müügikäive vale, siis kuidas seda kontrollida? (Aktiva Windows-versioon)
- Kuidas teha Aktiva Windows-versioonis tasaarveldusi?
Lisainfo
Konsultatsioon ja koolitus
Merit Aktiva ja Merit Palga klienditugi telefoni ja meiliga on mõistlikus mahus tasuta.
Regulaarselt toimuvad tasulised klassikoolitused, mille kava vaatamiseks klikkige palun alloleval nupul.
Kui soovite individuaalset koolitust koos meie konsultandiga, siis palun leppige kokku aeg ja koht. Sageli on kõige otstarbekam teha koolitus Skype’i teel, aga hea meelega võtame Teid vastu ka meie Tartu, Põltsamaa või Jõgeva kontoris. Helistage 617 7111 või kirjutage merit@merit.ee.
Vabad koolitusedTehniline abi
Kui mõni tehniline probleem häirib Teid arvuti ja tarkvara kasutamisel, siis helistage meile 617 7111 ja me aitame teid.
Näiteks probleemid viirusetõrjetega, tehnilised probleemid arvutiga, tõrked printimisel ja võrgu kasutamisel – igal juhul võite olla kindel, et just meie firma IT spetsialistid oskavad kõige kiiremini lahendada Meriti tarkvara kasutamisega seotud probleeme.
Ärge leppige tõrkuva tehnika ja tarkvaraga, me saame Teid kindlasti aidata.
Varukoopia saatmine