Uus kolleeg – kus oled?
Ootame Sind kandideerima, kui oled palga- ja personaliarvestuse tippspetsialist, tunned huvi keerulisemate kliendiprobleemide lahendamise ja palgaarvestuse protsesside automatiseerimise vastu, omad väga head analüüsioskust ja soovid panustada Eesti parima palgaprogrammi arengusse.
Sinu tulevased tööülesanded:
- Klientide ja teiste osapoolte nõustamine ja koolitamine (sh sisekoolitused);
- Keerulisemate probleemide analüüs ja lahendamine, kaasates vajadusel koostööpartnereid;
- Aktiivne koostöö Meriti klienditoe ja turunduse osakonnaga, et tagada toote kvaliteet ja klientide rahulolu;
- Programmi pidev testimine, lähtudes nii tööjärgus olevatest töödest kui ka klientide tagasisidest, tehes arendusettepanekuid toote täiustamiseks;
- Merit Palga tutvustamine uutele potentsiaalsetele klientidele ja huvigruppidele.
Kandidaadilt ootame:
- Kõrgharidust raamatupidamises, finantsarvestuses või muul pakutavat töökohta toetaval erialal;
- Vähemalt 5 aastat töökogemust igapäevase palgaarvestajana;
- Kogemust Eesti palgaarvestustarkvaradega (kasuks tuleb, kui oled Merit Palga igapäevane kasutaja ja tunned selle eripärasid);
- Väga head analüüsivõimet ja oskust probleeme iseseisvalt lahendada;
- Head ajaplaneerimise ja prioriteetide seadmise oskust;
- Eesti keele oskust emakeelena ja inglise keele oskust vähemalt suhtlustasandil (kasuks tuleb ka vene keele oskus).