Kõik uudised
18.04.2017

Algab üleminek Merit Palga pilveversioonile

Head Merit Palga kasutajad!

Alates 18. aprillist 2017 saavad kuni viie töötajaga firmad üle minna pilveversioonile.

Üleminek pilveversioonile toimub järk-järgult, alates väiksema töötaja arvuga firmadest. Pange tähele, et ülemineku võimalus ei sõltu Teie kasutatava paketi maksimaalsest töötajate arvust, vaid tegelikust aktiivsete lepingute arvust konkreetses firmas. Näiteks kui Teil on pakett “Merit Palk 30”, aga firmas on tegelikult ainult 5 töötajat, siis saate nüüd pilveversioonile üle minna.

Merit Palga pilveversiooni saab üle kanda andmed alates 2015. aasta algusest. Seega võib versiooni vahetus toimuda igal ajal, kasvõi kuu keskel. Andmete üleviimiseks ilmub Merit Palga arvutiversioonis nähtavale andmete eksportimise nupp. Nupp on nähtav ainult neis firmades, kus on kuni 5 aktiivset lepingut.

Nupule “Ekspordifail Pilve-Palka” vajutamise järel avaneb aken, kus vajutage “Koosta fail” ning valige koht, kuhu soovite faili salvestada. Vaikimisi salvestatakse fail töölauale.

Nüüd sisenege Merit Palga pilveversiooni.

Andmeid saab importida ainult uue firma loomisel. Avage firma lisamise aken ja vajutage nupule “Firma import”.

Valige eelnevalt tehtud ekspordifail ja käivitage import. Kuna andmed imporditakse täielikult, siis pole vaja enne importimist firma nime ega muid andmeid käsitsi sisestada. Pilve imporditakse ka Teie Merit Palga litsents, seega saate pilves sama paketi õigused, mis Teil olid arvutiversioonis.

Pärast importimist ongi andmed alates 2015. aasta algusest pilve üle kantud ja saate tööd pilves jätkata.

 

Miks pilveversioonile üle minna?

Merit Palga pilveversioonis on meie 25 aasta pikkune kogemus ühendatud moodsa pilvetehnoloogiaga. Pilveversiooni saate kasutada igal pool, igal ajal ja igasuguste arvutitega. Andmed ja programm asuvad turvalises serveris, seega pole enam vaja mõelda varukoopiate tegemisele ega muretseda andmete säilimise pärast. Turvalisus on samal tasemel internetipankadega ning töö on palju kiirem ja mugavam.

Endiselt on alles kõik vana programmi head omadused:

  • 100% usaldusväärne maksuarvestus.
  • Kõik programmi uuendused on tasuta.
  • Piiramatu arv firmasid.
  • Ühendus peaaegu kõikide raamatupidamisprogrammidega.
  • Eesti parim klienditugi.
  • Tasuta kahe töötaja pakett.
  • Programmi hind ei muutu ning on endiselt soodne.

Kui Teie firmas on üle viie töötaja, siis palume veel veidi kannatust. Kohe ja korraga ei saa me kõiki firmasid pilve üle tuua. Peame tagama, et meie klienditugi suudab mõistliku aja jooksul vastata Teie küsimustele, mis võivad uues versioonis tekkida. Seetõttu alustame väiksematest andmemahtudest. Mõne aja pärast suurendame töötajate arvu, kes saavad pilve üle tulla.

 

Pilveversiooni ületulek ei ole kohustuslik, kuid on vaja arvestada, et arvutiversiooni arendamine lõpeb mõne aja pärast. Tähtaega pole me selleks veel määranud ja ei saagi määrata enne, kui oleme veendunud, et kõik saavad mõnusalt pilves töötada. Töötame selle kallal, et meie teenuse kvaliteet läheks järjest paremaks ning meie tarkvara kasutajad oleks meiega rahul.

Merit Palga ja Merit Aktiva pilveversioone saab kasutada sama kasutajanime (meiliaadressi) ja parooliga. Seega kui Teil on Merit Aktiva kasutaja juba olemas, saate sama kasutajanimega siseneda ka palgaprogrammi.

Kui Teil kasutajat veel ei ole, saate selle luua siin lehel.

Merit Palga pilveversiooni saate sisse logida merit.ee esilehel oleva nupuga Sisene Palka.

 

Kõik küsimused on oodatud meiliga merit@merit.ee või telefonil 617 7111.

merit.ee

Andres Kert
AS Merit Tarkvara juhataja
tel 505 0039
andres@merit.ee

 


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.