E-arved hoiavad kokku uskumatult palju ettevõtja aega ning muudavad raamatupidamise tegemise palju lihtsamaks, nii e-arve saatjana kui ka vastuvõtjana.
Mis on e-arve?
Pea meeles, et e-arve pole e-postiga saadetud PDF-arve. E-arve on masinloetav arve, milles olevad andmed on masinloetavad ning mis liigub automaatselt ühest süsteemist teise.
E-arve väljasaatmine on tunduvalt lihtsam kui pdf-arve puhul.
E-arvete väljasaatmiseks piisab vaid ühest nupu vajutusest. Kuna arve on masinloetav, siis jõuab see eeltäidetult arve saaja raamatupidamise tarkvarasse ja saajal ei ole vaja andmeid sisestada käsitsi.
E-arved on turvalised.
Kui võrrelda e-arveid PDF-arvetega, on e-posti teel saadetavate PDF-arvete puhul oht, et need võivad jõuda vale adressaadini. E-arved seevastu jõuavad alati õige adressaadini, kuna need edastatakse registrikoodi alusel ning e-arvete vastuvõtmiseks peab vastuvõtja end autentima raamatupidamistarkvaras ja kinnitama operaatori valiku äriregistris.
Vaata videost, kuidas käib e-arvete ja tavaliste müügiarvete saatmine Meritis!
E-arvete saatmine ja vastuvõtmine on Merit Aktivas *TASUTA!
*Merit Aktivas on e-arvete vastuvõtmine ja saatmine tasuta kui:
Tegemist on Merit-Merit vaheliste e-arvetega, ehk need arved mis liiguvad Aktiva kasutajate vahel otse, ilma operaatori vahenduseta.
E-arved on vahendatud Telema kaudu, ning kasutajal on aktiveeritud Merit Aktiva prooviperiood (6 kuud või kuni 100 kande täitumiseni).
Merit Aktivas on müügiarvete ja e-arvete tegemine lihtsamast lihtsam.
- Merit Aktiva automatiseeritud tarkvaraga saab praktiliselt iga väikeettevõtja oma raamatupidamise ise tehtud.
- Lisaks on meie tasuta klienditeenindus valmis Sind igal sammul aitama!
- Tee Meriti kasutajakonto juba täna ja proovi ise järele!
Loe edasi
Proovi tasuta
Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.
Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.