6 kõige tähtsamat Merit Palga uuendust aastal 2019

Merit Palga tiimi jaoks oli aasta 2019 väga töökas. Kokku tulime välja 7 uue versiooniga.
Panime kokku 6 kõige tähtsamat uuendust, mis kõigi kasutajate elu on teinud oluliselt mugavamaks.

1. Otseühendused Swedbanki ja LHV maksekorralduste saatmiseks panka
Ei mingit failide importimist enam! Programmist saadetakse automaatselt maksekorraldused panka kinnitamise ootele. Otseühenduste kasutamine on Merit Palga kasutajatele tasuta.

2. Ingliskeelne kasutajaliides
Ideaalne uuendus e-residentidele. Kui firma lisatakse ingliskeelset kasutajaliidest kasutades, on ka kõik vaikimisi nimekirjad (tasuliikide ja kinnipidamiste ning kontode nimetused) inglise keeles.

3. Põhipuhkuse katkestamine
Tänu sellele uuendusele on Merit Palgas võimalus katkestada eelnevalt väljamakstud põhipuhkust, kas osaliselt või täies ulatuses ning programm tasaarveldab automaatselt katkestatud päevade osas puhkusetasu.

4. Võimalus lisada lõpetamata töövõimetuslehti
Selle katkestuse tüübiga saab sisestada töötaja töövõimetuse alguse, kui lõpukuupäev pole veel teada. Seda tüüpi katkestus kandub edasi seni kuni seda pole lõpetatud.

5. PRO pakett
PRO pakett sobib hästi neile, kes soovivad kõigist programmi funktsioonidest osa saada. Näiteks, on PRO paketi kasutajatel võimalik API liidesega vahetada andmeid teiste tarkvaradega. Ikka selleks, et teie väärtuslikku aega kokku hoida.

6. Abikeskus programmis
Abikeskus annab võimaluse lugeda juhendmaterjale programmist väljumata. Abikeskusesse oleme mahutanud kogu praktilise elutarkuse, mida Merit Palga kohta võib vaja minna.

Usume, et need uuendused teevad teie elu palju mugavaks. Aastal 2020 jätkame samas vaimus. Plaanis on täiendada automaatikat, eelkõige riigiasutustega, kuid keskendume ka täiendavate personalihaldamise võimaluste loomisele.

Kui teil ei ole veel Meriti palgaprogrammi, saate selle tellida siit.