Kuidas saata
avalikule sektorile
tasuta e-arveid

Merit Aktiva on ainuke tarkvara,
kus e-arvete saatmine on täiesti tasuta.

Küllap juba tead, et alates 1. juulist 2019 võtavad avaliku sektori asutused arveid vastu ainult e-arvetena. Kui Sinu kasutatavas müügitarkvaras on e-arvete saatmise võimalus juba olemas, siis probleemi pole. Aga kui Sul sellist tarkvara ei ole, siis soovitame arvete saatmiseks Merit Aktivat.

E-arvete saatmine Aktivas on täiesti tasuta ja ei nõua mingit lepingute sõlmimist.

Tee nii:

  1. Loo Merit Aktiva kasutajakonto.
  2. Pärast kasutajakonto loomist saad meili konto aktiveerimiseks. Aktiveeri konto.
  3. Loo Aktivasse oma firma.
    Sisesta oma firma nimi ja tüüp (äriühing või FIE); arvestuse alguseks pane 01.01.2019).
  4. Korrektse müügiarve tegemiseks on vaja sisestada ka oma registrikood, juriidiline aadress ja pangakonto andmed.
  5. Nüüd saad teha müügiarve menüüst Müük/Müügiarved. Ostja ja müüdava kauba või teenuse saad lisada jooksvalt.
  6. Müügiarve salvestamise järel saad selle kohe e-arvena ära saata, kui vajutad arve päises olevale e-arve nupule.

Ja ongi kõik. Sinu arve sai saadetud nõutavas e-arve formaadis Sinu poolt valitud ostjale.

Tee endale Merit Aktiva kasutajakonto ja proovi!
See on tasuta.

Meie tasuta klienditugi aitab Sind telefonil 776 9333 või meiliga klienditugi@merit.ee
Lisainfot saate küsida telefonil 617 7111 või meiliga merit@merit.ee
Merit Aktiva on äritarkvara, mis on tehtud ettevõtjate vajadusi silmas pidades.

 

Kui soovid saada infot meie kampaaniate kohta, kus loosime välja väärtuslikke auhindu ja teeme oma tarkvarale soodustusi, siis palun sisesta oma meiliaadress alljärgnevale väljale. Soovi korral saad end alati nimekirjast eemaldada.

Tasuta klienditugi
tel. 776 9333
klienditugi@merit.ee

Klienditeenindus ja müük
tel. 617 7111
merit@merit.ee
merit.ee