Merit Palk juhendid


Tasuta klienditugi

776 9333

Oleme avatud

E-N 10.00 – 16.30

R 10.00 – 15.00

Kirjuta klienditoele

klienditugi@merit.ee

Oleme avatud

E-N 10.00 – 16.30

R 10.00 – 15.00


Kas tööd alustades on mul vaja kõikide oma töötajate andmed käsitsi sisestada?

Andmeid ei ole vaja käsitsi sisestada, kuigi see on võimalik.

Kui alustate esmakordselt tööd Merit Palgaga, siis importige andmed töötamise registrist. Maksu- ja Tolliameti e-maksuameti veebilehel saate töötajate andmed salvestada ning siis nad palgaprogrammi sisse importida. Nii on isegi mitmesaja töötajaga firmas alustamine väga lihtne. Imporditakse isikuandmed ja töölepingud. Täpsem info “Andmete importimine Merit Palgas töö alustamisel” juhendist.

Kui kasutasite varem Merit Palga arvutiversiooni, siis saate pilveversiooni üle kanda kõik andmed alates 2019. aasta algusest. Kõik varasemad andmed jäävad endiselt arvutiversiooni alles ja saate neid igal ajal vaadata.